Aπόσπασμα από το βιβλίο Βιολογίας ΒΆ Γυμνασίου της Κύπρου…Είναι πραγματικά απίστευτο τι βλακείες διδάσκονται τα παιδιά μας στο σχολείο. Η προπαγάνδα της θρησκείας καλά κρατεί στο νησί. Είναι τόσο δυνατή που κατάφερε να διεισδύσει για τα καλά μέσα στην παιδεία με αποτέλεσμα τα παιδιά μας να διδάσκονται «δημιουργιστική Βιολογία», παρά επιστημονική Βιολογία. Αν είναι δυνατόν εν έτη 2012 να υπάρχει τέτοια τριτοκοσμική αντιμετώπιση. Ποιοι είναι πραγματικά αυτοί οι άνθρωποι που τα διδάσκουν και από που πήραν τα πτυχία τους; Η Βίβλος είναι ένα γελοίο βιβλίο και δεν έχει καμμιά σχέση ή οριοθέτηση με ιστορικά ή επιστημονικά γεγονότα. Πώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε ένα βιβλίο μύθων 2.000 χρονών για να διδάσκουμε τα παιδιά μας; Μα φυσικά όταν θέλουμε να παραποιήσουμε την αλήθεια και να διδάξουμε Θρησκευτικά παρά Βιολογία, με δήθεν «ανώτερες ηθικές αξίες».
Απολαύστε… Παραδοχή (από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού) ότι το μάθημα της Βιολογίας θα χρησιμοποιηθεί ως ηθικολογικό (3 Απριλίου 2012): «Η διδασκαλία της Βιολογίας, αποτελεί ακόμη, ασφαλή οδό ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας του συναισθηματικού κόσμου αλλά και άριστο μέσο για την υιοθέτηση αξιών, στάσεων και συμπεριφορών που θα καταστήσουν το νεαρό άτομο, τον αυριανό, ελεύθερα και κριτικά σκεπτόμενο, ενεργό και δημιουργικό Ευρωπαίο πολίτη της Κύπρου του 21ου αιώνα».
Τραγελαφική η υπόθεση, αλλά ας αναλύσουμε το θέμα και ας ελπίσουμε ότι ο κόσμος με στοιχειώδη γνώση και λογική να κατανοήσει την ανοησία που υπαινίσσεται το βιβλίο της «Παραβιολογίας».
Γένεσις, 6: 5
Εδώ αναφέρεται ότι ο Θεός ήθελε να τροποποιήσει ολόκληρη την δημιουργία του γιατί οι άνθρωποι έγιναν «κακοί». ΠαρΆ όλο ότι τους έπνιξε όλους τους «κακούς», κακοί άνθρωποι συνέχισαν να υπάρχουν και μεταγενέστερα. ¶ρα, σαν παντογνώστης, αυτή η κίνηση τον κάνει να φαίνεται ηλίθιος γιατί ήξερε ότι οι άνθρωποι θα συνέχιζαν να είναι κακοί. Αλλά και από την άλλη, γιατί να πνίξει τον κόσμο όλο, αν υπήρχαν μερικοί μαλάκες; Μόνο από αυτήν την κίνηση ο Θεός με το καλημέρα του βιβλίου του είναι γενοκτόνος. Σκότωσε τους πάντες (αθώους, γυναικόπαιδα, παράλυτους) γιατί απλά μερικοί ήταν κακοί. Μόνο από αυτήν την απλή λογική μπορούμε να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι κατασκεύασαν τον Θεό και όχι ο Θεός τον άνθρωπο. Δεν κάθισαν να σκεφτούν ότι τα χαρακτηριστικά που έδωσαν στον θεό τους έφασκαν και αντίφασκαν με την ροή των μύθων που επινοούσαν.
Γένεσις, 6: 11-13
Ο ισχυρισμός ότι ο Νώε μάζεψε 10 δισεκατομμύρια είδη ζωής μέσα σε μια βάρκα για 40 μέρες και 40 νύχτες και μετά τα σκόρπισε πίσω από εκεί που τα μάζεψε (από τα καγκουρό της Αυστραλίας στους πιγκουίνους του Νοτίου Πόλου) είναι γελοίος. Είναι τόσο γελοίο που οποιοσδήποτε άνθρωπος βιολόγος ή μη υποστηρίζει ότι αυτό έγινε στην πραγματικότητα, πρέπει να αρχίσει να αναθεωρεί είτε τις γνώσεις του είτε τη νοητική του υγεία. Η ιστορία μπορεί να έχει μόνο κάποιο αντίκρισμα ως προς την πλευρά κάποιας πλημμύρας που έγινε κάπου κοντά στον Ευφράτη ποταμό το 200 π.Χ. Σύμφωνα με αρχαιολογικά τεκμήρια που έχουμε, η στάθμη του ποταμού ανέβηκε περίπου 15 μέτρα και πολλοί άνθρωποι πνίγηκαν. Ένας από τους επιζώντες, ήταν ένας Σουμέριος βασιλιάς εν ονόματι Ζιουσούτρα. Αυτός ο βασιλιάς κατάφερε και εξασφάλισε μια βάρκα γεμάτη πλούτο και ταξίδεψε μέσα από τον ποταμό κάτω στον Περσικό Κόλπο («Επικό του Γκιλγκαμές», που γράφτηκε 1.000 χρόνια πριν από την ιστορία της Βίβλου). Θέλοντας να δείξει την ευγνωμοσύνη του προς τους θεούς που κατάφερε και επέζησε, θυσίασε ένα ζώο σε έναν τοπικό ναό. Αυτή η ιστορία είναι επίσης τροποποιημένος μύθος με μερικά ιστορικά στοιχεία, αλλά αυτό που δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα, είναι τα γεωλογικά και αρχαιολογικά τεκμήρια που υποστηρίζουν την πλημμύρα στην περιοχή. Έξι πολιτισμοί από την γύρω περιοχή αναφέρουν παρόμοιες ιστορίες πλημμυρών επειδή ήταν κοντά στον ποταμό. Επίσης έχουμε γραπτές αποδείξεις από Κίνα, Αίγυπτο, Βαβυλώνα και Μεσοποταμία πριν, κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την πλημμύρα της περιοχής και κανένας δεν αναφέρει τίποτα για παγκόσμια πλημμύρα ή καν πλημμύρα! Αυτή είναι η διαφορά της σύγχρονης επιστήμης από την τυφλή πίστη σε ένα βιβλίο γεμάτο μύθους που γράφτηκε από άγνωστους τσοπάνους μερικές χιλιάδες χρόνια προηγουμένως.
Γεωλογική πλευρά
- Δεν υπάρχει αρκετό νερό στη γη για να την καλύψει ολόκληρη και το νερό δεν μπορεί να εξατμιστεί στο διάστημα. Επίσης η κορυφή του Έβερεστ είναι 5 μίλια πάνω από τη θάλασσα. Αν το ήξεραν αυτό, εκείνοι που τα φαντάστηκαν τότε θα άλλαζαν και την ιστορία τους.
- Το νερό που πρέπει να πέσει στη γη για να την καλύψει εξολοκλήρου πρέπει να είναι 99 φορές περισσότερο απΆ ό,τι υπάρχει στους ωκεανούς! Αυτό είναι πέρα για πέρα γελοίο αν σκεφτεί κανείς ότι περίπου το 75% της γης…είναι θάλασσα!
- Για να καλυφτεί η γη με τόσο νερό μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα πρέπει να πέφτουν περίπου 10 εκατοστά νερού παγκοσμίως μέσα σε κάθε λεπτό. Αυτή η βροχόπτωση είναι αρκετά δυνατή για να βουλιάξει οποιαδήποτε πρωτόγονη βάρκα καμωμένη από ξύλο. Συγκριτικά, όταν υπάρχει τυφώνας κατηγορίας 5, η βροχόπτωση είναι 10 εκατοστά την ώρα! (όχι το λεπτό)
- Η πίεση από το νερό που θα έπεφτε θα ήταν αρκετή για να απελευθερώσει το θειϊκό οξύ που είναι παγωμένο στα βάθη των ωκεανών μας. Αν απελευθερωνόταν αυτό το οξύ η γη θα γινόταν ακατοίκητη.
- Ακόμη και αν υπολογίσουμε ότι ολόκληρο το νερό των ωκεανών εξατμίστηκε ταυτόχρονα λόγω της τρομερής πίεσης του νερού που έπεφτε και την έκρηξη ηφαιστείων, με τη λάβα η θερμοκρασία τέτοιας ποσότητας νερού, θα ήταν αρκετή για να αφανίσει την ατμόσφαιρα της γης.
- Οι «πηγές του ουρανού» που περιγράφονται στην Γένεση (7: 11), θα έπρεπε να υπάρχουν πάνω από την ατμόσφαιρα για να καταφέρουν να υπάρχουν. Αλλά ακόμα και να υπήρχαν, η ατμοσφαιρική πίεση θα ήταν τόσο ψηλή που τα ποσοστά του οξυγόνου και του αζώτου θα καθίσταντο δηλητηριώδη για ζωή.
- Εκατοντάδες μίλια από κοράλλια με πάνω από 100 πόδια πάχος υπάρχουν στα βάθη των ωκεανών και χρονολογούνται για πάνω από 100.000 χρόνια. Αν υπήρχε τέτοια παγκόσμια πλημμύρα αυτά δεν θα υπήρχαν. Ειδικά με πλημμύρα που βάση της βίβλου έγινε πριν μόλις 6.000 χρόνια!
- Η βροχόπτωση θα έλιωνε τον Βόρειο και Νότιο Πόλο, ενώ έχουμε στοιχεία ότι υπάρχουν εκεί για πάνω από 40.000 χρόνια.
Βιολογική πλευρά
- Το κάθε ζώο θα έπρεπε να συλλεχθεί από τον βιότοπό του (Ανταρκτική, Αφρική, Λατινική Αμερική, Κίνα κ.λπ.) και μετά να τοποθετηθεί σε ειδικό ατμοσφαιρικό θάλαμο με τον σύντροφο για εξομοίωση του οικοσυστήματος, έτσι ώστε να μπορεί να επιβιώσει. Τα περισσότερα ζώα στη γη θα πέθαιναν αμέσως αν εκτίθονταν στο κλίμα της Μέσης Ανατολής. Αυτή η πράξη και μόνο (ταξίδι για αιχμαλώτιση των ζώων και δημιουργία θα έπαιρνε αιώνες και εκατοντάδες ανθρώπους να δουλεύουν νυχθημερόν). Μιλάμε για 10.000.000.000 είδη ζωής!). Να μην αναφέρουμε και το φρέσκο φαγητό που θα έπρεπε να προμηθευτεί όπως γκαζέλες π.χ. για τα λιοντάρια (αφού μόνο ένα ζευγάρι ζώων μάζεψε).
- Υπάρχουν ζώα που είναι ερμαφρόδιτα ή ασεξουαλικά και δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι αναπαραγωγής. Επίσης πολλά αλλάζουν το φύλλο τους συνεχώς. Εκτός και αν ο Νώε ήταν και γαμάτος βιολόγος, εκτός από εξερευνητής, η συλλογή αυτών των ειδών και η κατηγοριοποίησή τους ήταν τότε αδύνατη.
- Πολλά ζώα χρειάζονται 100% υγρασία για να επιβιώσουν. Σίγουρα δεν θα είχαν αυτή τη δυνατότητα στη βάρκα του Νώε.
- Πολλά ζώα τρώνε το ένα το άλλο, ή εξαρτώνται από τη συνεχή συνύπαρξή τους για να δημιουργήσουν οικοσυστήματα με βιοποικιλότητα (όπως αφελώς αναφέρει τον όρο το παράδειγμα της σελίδας του βιβλίου του Υπουργείου Παραπαιδείας Κύπρου).
- Υπάρχουν είδη που εξαφανίστηκαν πριν εκατομμύρια χρόνια και που έχουμε επιστημονικά τεκμήρια για αυτά. Πολλά από αυτά είναι οι δεινόσαυροι (κάτι που δεν είχαν υπόψη τους οι συγγραφείς της «θεόπνευστης» Βίβλου)
- Ακόμα και αν υποστηρίξουμε την άποψη των απολογητών χριστιανών για «ένα είδος γάτας», «ένα είδος σκύλου», αυτό δεν εξηγεί την βιοποικιλότητα που έχουμε σήμερα σε όλα τα είδη.
- Το σκατό που θα μαζευόταν στην βάρκα μαζί με την πυκνή συγκατοίκηση θα ήταν αρκετό για να σκοτώσει όλα τα ζώα με δηλητηρίαση μεθανίου ή ασφυξία ή συνδυασμό των δύο.
- Πολλά ζώα τρώνε μόνο φρέσκο φαγητό. Αυτό συμπεριλαμβάνει και σαρκοφάγα αλλά και φυτοφάγα. Εκτός από τα ζώα, ο Νώε θα έπρεπε να δημιουργήσει πάνω στη βάρκα και τεχνητά ανοιχτά περιβάλλοντα που θα περιλάμβανε όλα τα οικοσυστήματα της γης. Φυσικά οι συγγραφείς δεν το σκεφτήκανε ούτε αυτό, γιατί νόμιζαν ότι να μαζέψεις όλα τα ζώα σε μια βάρκα (αυτά που ήξεραν από τη γειτονιά τους) θα ήταν αρκετό για να τα σώσεις. Αλλά ακόμη και αυτό το σενάριο με τις μερικές χιλιάδες είδη της περιοχής της Μεσοποταμίας δεν θα ήταν εφικτό για λόγους που προαναφέραμε.
- Μερικά είδη όπως τα μυρμήγκια και οι μέλισσες χρειάζονται αποικίες για να επιβιώσουν και όχι ζευγάρια.
- Τα παράσιτα θα ήταν αδύνατο να επιβιώσουν με μόνο ένα ζευγάρι από το κάθε είδος.
- 8 άτομα πάνω σε μια βάρκα δεν είναι αρκετά για να φροντίζουν εκατομμύρια είδη ζώων και να φροντίζουν το ένα να μην επιτίθεται στο άλλο.
- Ακόμη και μετά την πλημμύρα τα ζώα δεν θα έβρισκαν φαγητό γιατί τα περισσότερα οικοσυστήματα θα ήταν κατεστραμμένα.
- Όλα τα ψάρια σχεδόν θα πέθαιναν λόγω της πίεσης του νερού αλλά και της μίξης του αλμυρού και του γλυκού νερού.
- Τα φυτά και τα δέντρα θα πέθαιναν ως επί το πλείστον και ακόμη και οι σπόροι θα θάβονταν εκατοντάδες μέτρα κάτω από λάσπη με καμιά πιθανότητα να βλαστήσουν. Επίσης πολλά φυτά δεν χρησιμοποιούν σπόρους για αναπαραγωγή.
- Και τέλος, και αυτό πάει και για τον Αδάμ και την Εύα. Ένα ζευγάρι από κάθε είδος δεν είναι αρκετά για υπάρχει βιοποικιλότητα ή για οποιοδήποτε είδος να επιβιώσει. Οι αρρώστιες και οι γενετικές ανωμαλίες θα σκότωναν όλα τα είδη. Είναι λυπηρό ένα βιβλίο Βιολογίας που αναφέρει για «βιοποικιλότητα» να κάνει το πιο τραγικό λάθος στο πιο βασικό στοιχείο της Βιολογίας.
Το συμπέρασμα που ευελπιστώ να βγάλατε είναι ότι η Βίβλος είναι ένα βιβλίο που γράφτηκε 2.000 χρόνια πριν από βοσκούς και νομάδες. Η επιλογή του καθένα μας να το διαβάσει ας μείνει αυτό: Επιλογή. Όταν όμως το Υπουργείο Παιδείας ζητά να πιστέψουμε και να διδάσκουμε, όχι σαν παραμύθι, αλλά σαν επιστημονική αλήθεια αυτό το βιβλίο στους μελλοντικούς πολίτες αυτού του νησιού, τότε εδώ είναι που πρέπει να αντιδράσουμε. Δεν πιστεύω ότι θα επιθυμούσατε τα παιδιά σας να διδάσκονταν ότι τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός. Με την ίδια λογική σαν Όμιλος Ελεύθερης Σκέψης απαιτούμε τα παιδιά μας να διδάσκονται σωστή επιστήμη και Βιολογια και όχι θρησκευτικές σαχλαμάρες.
Κυριάκος Παπασπύρου
(Μη-βιολόγος, με βασικές επιστημονικές γνώσεις και προφανώς ακατάλληλος να διδάξει χριστιανοβιολογία στα κυπριακά σχολεία)
http://www.pare-dose.net/?p=4751#more-4751